Toggle menu
 
 

Een passende oplossing

Als uw woning schade of een gebrek heeft opgelopen kan dit erg vervelend zijn. Via het onderstaande formulier komen wij graag met u in contact voor een passende oplossing. Wij willen u vragen om uw schade of gebrek zo uitvoerig mogelijk te beschrijven via het formulier. Voeg eventueel enkele foto's toe om uw melding te verduidelijken. 

  • Valt uw serviceverzoek buiten de garantieperiode, of wordt deze ongegrond verklaard, dan behouden wij ons het recht voor om hiervoor voorrij- en/of servicekosten in rekening te brengen. Informeer gerust bij de servicemedewerker naar de voorwaarden.
  • Voor een optimale afhandeling van uw melding willen wij u vriendelijk verzoeken uw schade- of gebreken afzonderlijk aan ons kenbaar te maken via het formulier.

Woningborg-garantie:

Roosdom Tijhuis verleent service onder de garantie- en waarborgregeling van Woningborg. 

  1. Woningborg - Garantie- en waarborgregeling
  2. Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Bijlage A)
  3. Woningborg - Gebruik en onderhoud van uw woning

Calamiteiten van bouwkundige aard

Bij de onderstaande calamiteiten (buiten onze kantooruren) kunt u rechtstreeks contact opnemen met de onderaannemer om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Graag daarnaast ook het schade- of gebrek formulier invullen via deze website, met daarbij de melding dat u contact heeft opgenomen met de onderaannemer. 

  • Lekkage aan een plat dak, erker of dakkapel: Neem contact op met DNN Groep
  • Storing aan de technische installatie, CV-ketel, radiator of vloerverwarming:  Neem contact op met de huisinstallateur of stadsverwarmingsleverancier (contactgegevens vindt u in de opleverdocumentatie)

Update Coronavirus 

Vanwege het Coronavirus proberen wij de contactmomenten tussen onze medewerkers en klanten zoveel mogelijk te beperken. Daarom zullen wij uitsluitend zeer dringende klachten afhandelen. Mocht het toch nodig zijn dat onze servicemedewerker bij u langs moet komen, dan zal hij alle voorschriften van het RIVM in acht nemen en wij gaan er vanuit dat dit wederzijds is en dat er bij u thuis geen signalen zijn die op het Coronavirus lijken. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Schade of gebrek melden

 
 

Uw gegevens

Schade of gebrek

Bijlage 1
Bijlage 2
Bijlage 3
Bijlage 4
Bijlage 5
De bestanden samen mogen niet meer dan 48 MB zijn