Toggle menu
 
 

Een passende oplossing

Als uw woning schade of een gebrek heeft opgelopen kan dit erg vervelend zijn. Via het onderstaande formulier komen wij graag met u in contact voor een passende oplossing. Wij willen u vragen om uw schade of gebrek zo uitvoerig mogelijk te beschrijven via het formulier. Voeg eventueel enkele foto's toe om uw melding te verduidelijken. 

  • Valt uw serviceverzoek buiten de garantieperiode, of wordt deze ongegrond verklaard, dan behouden wij ons het recht voor om hiervoor voorrij- en/of servicekosten in rekening te brengen. Informeer gerust bij de servicemedewerker naar de voorwaarden.
  • Voor een optimale afhandeling van uw melding willen wij u vriendelijk verzoeken uw schade- of gebreken afzonderlijk aan ons kenbaar te maken via het formulier.

Woningborg-garantie:

Roosdom Tijhuis verleent service onder de garantie- en waarborgregeling van Woningborg. 

  1. Woningborg - Garantie- en waarborgregeling
  2. Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Bijlage A)
  3. Woningborg - Gebruik en onderhoud van uw woning

Calamiteiten van bouwkundige aard

Bij de onderstaande calamiteiten (buiten onze kantooruren) kunt u rechtstreeks contact opnemen met de onderaannemer om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Graag daarnaast ook het schade- of gebrek formulier invullen via deze website, met daarbij de melding dat u contact heeft opgenomen met de onderaannemer. 

  • Lekkage aan een plat dak, erker of dakkapel: Neem contact op met DNN Groep
  • Storing aan de technische installatie, CV-ketel, radiator of vloerverwarming:  Neem contact op met de huisinstallateur of stadsverwarmingsleverancier (contactgegevens vindt u in de opleverdocumentatie)

Schade of gebrek melden

 
 

Uw gegevens

Schade of gebrek

Bijlage 1
Bijlage 2
Bijlage 3
Bijlage 4
Bijlage 5
De bestanden samen mogen niet meer dan 48 MB zijn