Toggle menu
 
 

EEN SCHADE OF GEBREK MELDEN

Als je deze pagina voor je hebt, is de kans groot dat jouw woning op dit moment schade of een gebrek heeft. Heel vervelend! Natuurlijk helpen wij je graag aan een passende oplossing. Via het formulier onderaan de pagina kun je de schade of het gebrek aan ons melden. Je kunt ook foto’s toevoegen om je verhaal te verduidelijken.

Problemen buiten kantooruren of in de kerstperiode

In sommige situaties kun je buiten onze kantooruren of in de kerstperiode (2023 - maandag 25 december tot en met vrijdag 5 januari) rechtstreeks contact opnemen met een onderaannemer. Zo wordt het probleem zo snel mogelijk verholpen, óók in de avonden en weekenden. Is het probleem opgelost? Vul dan het formulier op deze pagina in en vermeld daarbij met welke onderaannemer je contact hebt gehad.

  • Bij storingen aan jouw bodemwarmtepomp kun je contact opnemen met Klimaatgarant (bellen op nummer 088 - 427 55 56). Graag vooraf de storingscode beoordelen wat jouw storing inhoudt. Vaak volstaat bijvullen en resetten van de warmtepomp.
  • Bij storingen aan jouw luchtwarmtepomp of warmteafgiftesysteem (vloerverwarming) dan kun je rechtstreeks contact opnemen met jouw binnenhuisinstallateur. In jouw portaal is weer te vinden welke partij dit is.
  • Bij lekkage aan jouw platdak, erker of dakkapel dan kun je contact opnemen met DNN dakwerken uit Emmen (bellen op nummer 0591 - 30 26 21).
  • Eventuele bouwkundige storingen kun je melden via Service - Roosdom Tijhuis. Deze meldingen worden maandag 8 januari in behandeling genomen.
  • Bij ernstige bouwkundige storingen kun je contact opnemen met het telefoonnummer 0548 - 51 80 24 (algemeen telefoonnummer Roosdom Tijhuis). Je kunt hier een voicemail inspreken. Deze voicemail wordt minimaal 1 keer per dag beluisterd.

Controleer in alle gevallen vooraf of jouw servicemelding onder garantie valt. Zie bijlage A van Woningborg. Mocht jouw gebrek niet onder garantie vallen dan zijn wij gerechtigd na de opvolging de inspectie / herstelkosten in rekening te brengen. Wij zouden in alle gevallen wel graag een mail ontvangen waarin staat vermeldt welke storing jij hebt gehad en welke partij dit heeft opgelost. Deze melding wordt dan alsnog vermeld in jouw woningdossier.

Goed om te weten

Valt jouw serviceverzoek buiten de garantieperiode of wordt deze ongegrond verklaard? Dan brengen wij voorrij- en/of servicekosten in rekening. Natuurlijk kun je altijd contact met ons opnemen om te informeren naar de exacte voorwaarden.

Woningborg-garantie

Roosdom Tijhuis verleent service onder de garantie- en waarborgregeling van Woningborg. Wil je meer weten? Ga naar de Woningborgpagina met garantie- en waarborgregelingen en kies het Woningborgmodel dat van toepassing is op jouw woning.

Website Woningborg - Garantie en Waarborgregelingen inclusief bijlage A

Schade of gebrek melden

 
 

Jouw gegevens

Schade of gebrek

Is er bij het gebrek een onderdeel betrokken waar een QR- of Barcode op staat stuur daarvan dan een foto mee.