Een passende oplossing
Als uw woning schade of een gebrek heeft opgelopen kan dit erg vervelend zijn. Via het onderstaande formulier komen wij graag met u in contact voor een passende oplossing. Wij willen u vragen om uw schade of gebrek zo uitvoerig mogelijk te beschrijven via het formulier. Voeg eventueel enkele foto's toe om uw melding te verduidelijken.
- Valt uw serviceverzoek buiten de garantieperiode, of wordt deze ongegrond verklaard, dan behouden wij ons het recht voor om hiervoor voorrij- en/of servicekosten in rekening te brengen. Informeer gerust bij de servicemedewerker naar de voorwaarden.
- Voor een optimale afhandeling van uw melding willen wij u vriendelijk verzoeken uw schade- of gebreken afzonderlijk aan ons kenbaar te maken via het formulier.
Woningborg-garantie:
Roosdom Tijhuis verleent service onder de garantie- en waarborgregeling van Woningborg. Kies uit onderstaande modellen het juiste Woningborgmodel welke van toepassing is op uw woning. Een woning opgeleverd in 2019 valt onder Woningborgmodel 2016.
Woningborgmodel versie 2020-2021
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Bijlage A)
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Wijzigingen Bijlage A Nieuwbouw per 1 januari 2021)
- Woningborg - Gebruik en onderhoud van uw woning
Woningborgmodel versie 2016
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Bijlage A)
- Woningborg - Gebruik en onderhoud van uw woning
Calamiteiten van bouwkundige aard
Bij de onderstaande calamiteiten (buiten onze kantooruren) kunt u rechtstreeks contact opnemen met de onderaannemer om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Graag daarnaast ook het schade- of gebrek formulier invullen via deze website, met daarbij de melding dat u contact heeft opgenomen met de onderaannemer.
- Lekkage aan een plat dak, erker of dakkapel: Neem contact op met DNN Groep
- Storing aan de technische installatie, CV-ketel, radiator of vloerverwarming: Neem contact op met de huisinstallateur of stadsverwarmingsleverancier (contactgegevens vindt u in de opleverdocumentatie)
Update Coronavirus
Vanwege het Coronavirus proberen wij de contactmomenten tussen onze medewerkers en klanten zoveel mogelijk te beperken. Daarom zullen wij uitsluitend zeer dringende klachten afhandelen. Mocht het toch nodig zijn dat onze servicemedewerker bij u langs moet komen, dan zal hij alle voorschriften van het RIVM in acht nemen en wij gaan er vanuit dat dit wederzijds is en dat er bij u thuis geen signalen zijn die op het Coronavirus lijken. Wij hopen op uw begrip hiervoor.