EEN SCHADE OF GEBREK MELDEN
Als je deze pagina voor je hebt, is de kans groot dat jouw woning op dit moment schade of een gebrek heeft. Heel vervelend! Natuurlijk helpen wij je graag aan een passende oplossing. Via het formulier onderaan de pagina kun je de schade of het gebrek aan ons melden. Je kunt ook foto’s toevoegen om je verhaal te verduidelijken.
Problemen buiten kantooruren of in de vakantieperiode
In sommige situaties kun je buiten onze kantooruren of in de vakantieperiode (2023 - maandag 24 juli tot en met vrijdag 18 augustus) rechtstreeks contact opnemen met een onderaannemer. Zo wordt het probleem zo snel mogelijk verholpen, óók in de avonden en weekenden. Is het probleem opgelost? Vul dan het formulier op deze pagina in en vermeld daarbij met welke onderaannemer je contact hebt gehad.
- Heb je lekkage aan een plat dak, erker of dakkapel? Neem dan contact op met DNN Groep.
- Is er een storing aan een technische installatie, de cv-ketel/warmtepomp, een radiator of de vloerverwarming? Neem dan contact op met de huisinstallateur of stadsverwarmingsleverancier. De contactgegevens vind je in de opleverdocumentatie.
Goed om te weten
Valt jouw serviceverzoek buiten de garantieperiode of wordt deze ongegrond verklaard? Dan brengen wij voorrij- en/of servicekosten in rekening. Natuurlijk kun je altijd contact met ons opnemen om te informeren naar de exacte voorwaarden.
Woningborg-garantie
Roosdom Tijhuis verleent service onder de garantie- en waarborgregeling van Woningborg. Wil je meer weten? Kies hieronder het Woningborgmodel dat van toepassing is op jouw woning. Woningen opgeleverd tussen 2016 en 2020 vallen onder Woningborgmodel 2016.
Woningborgmodel versie 2020-2021
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Bijlage A)
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Wijzigingen Bijlage A Nieuwbouw per 1 januari 2021)
- Woningborg - Gebruik en onderhoud van uw woning
Woningborgmodel versie 2016