Inleidende tekst
Als uw woning schade of een gebrek heeft opgelopen kan dit erg vervelend zijn. Via het onderstaande formulier komen wij graag met u in contact voor een passende oplossing. Wij willen u vragen om uw schade of gebrek zo uitvoerig mogelijk te beschrijven via het formulier. Voeg eventueel enkele foto's toe om uw melding te verduidelijken.
- Valt uw serviceverzoek buiten de garantieperiode, of wordt deze ongegrond verklaard, dan behouden wij ons het recht voor om hiervoor voorrij- en/of servicekosten in rekening te brengen. Informeer gerust bij de servicemedewerker naar de voorwaarden.
- Voor een optimale afhandeling van uw melding willen wij u vriendelijk verzoeken uw schade- of gebreken afzonderlijk aan ons kenbaar te maken via het formulier.
Woningborg-garantie:
Roosdom Tijhuis verleent service onder de garantie- en waarborgregeling van Woningborg.
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling
- Woningborg - Garantie- en waarborgregeling (Bijlage A)
- Woningborg - Gebruik en onderhoud van uw woning
Calamiteiten van bouwkundige aard
Bij de onderstaande calamiteiten (buiten onze kantooruren) kunt u rechtstreeks contact opnemen met de onderaannemer om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Graag daarnaast ook het schade- of gebrek formulier invullen via deze website, met daarbij de melding dat u contact heeft opgenomen met de onderaannemer.
- Lekkage aan een plat dak, erker of dakkapel: Neem contact op met DNN Groep
- Storing aan de technische installatie, CV-ketel, radiator of vloerverwarming: Neem contact op met de huisinstallateur of stadsverwarmingsleverancier (contactgegevens vindt u in de opleverdocumentatie)