Toggle menu
siteschermslider

Roosdom Tijhuis lanceert nieuwe website

 
 
Nieuws
 
 

Completer, slimmer en mooier

Bij Roosdom Tijhuis staat innovatie hoog in het vaandel. Niet alleen op de bouwplaats maar ook achter de schermen (en in dit geval óp de schermen). Dit houdt onder andere in dat we continu bezig zijn met de optimalisatie van onze communicatie richting (potentiële) klanten, zakelijke partners en medewerkers. Vanuit dit oogpunt werd het voor onze bedrijfswebsite hoog tijd voor een grondige vernieuwing.

 
 

Klaar voor de toekomst

Met het snel veranderende online landschap zocht Roosdom Tijhuis een website die klaar is voor de toekomst. Niet één keer bouwen en vijf jaar laten staan, maar continue ontwikkeling en verbetering. Deze wens wist i-Design - de ontwikkelaar van de website - met plezier te vervullen. 

‘Middels de effectieve scrum-aanpak werden hapklare brokken ontwikkeld en was er voldoende ruimte om uit te wijken naar nieuwe wensen en toevoegingen. Het tweewekelijkse overleg bood duidelijkheid voor zowel de programmeurs als de klant. Zo ontstonden er geen verrassingen en bleef de investering inzichtelijk.’ aldus Willem Pel, projectleider bij i-Design.

Dynamisch beheer

‘De nieuwe website stelt ons in staat om met slechts een paar muisklikken prachtige pagina's te creëren. Waar er doorgaans vaak wordt gekozen voor "vaste pagina's" hebben wij de vrijheid om te werken met dynamische content. Vanwege de consequente vormgeving blijft onze huisstijl behouden, in welke volgorde of hoeveelheid we ze ook maar gebruiken.’ aldus Huub Meilink, medewerker Marketing en Communicatie bij Roosdom Tijhuis.

scherm-2
Een fundering waar we op kunnen bouwen
"Vanwege de stevige en doordachte basis kunnen we jarenlang door met de nieuwe website. Doorlopende toevoegingen, updates en verbeteringen zijn daarbij vanzelfsprekend."
 
 

Slimme oplossingen

Om het dubbel invoeren van data op diverse plekken te voorkomen en fouten door handmatige handelingen te reduceren is er bij de ontwikkeling van de website gebruik gemaakt van een aantal slimme oplossingen. Zo zijn er naast de algemene verbindingen met Facebook, MailChimp en Google Analytics ook geavanceerde koppelingen gemaakt die naadloos aansluiten op het ERP-systeem 4PS Construct (op basis van Microsoft Dynamics NAV) en het 4PS Documentenportaal (op basis van Microsoft SharePoint). 

‘Met deze koppelingen kunnen we eenvoudig de gegevens van onze bouwnummers tonen op onze aanbodpagina's, direct vanuit ons ERP-systeem en documentenportaal. Hierbij wordt naast de kenmerken zoals de prijs, oppervlaktes en benamingen ook de documentatie zoals impressies, brochures en bouwtekenen opgehaald. Voorheen moesten we al deze data handmatig invoeren en overzetten, nu gaat het automatisch.’ aldus Gert-Jan ten Brinke, hoofd planontwikkeling bij Roosdom Tijhuis.

‘Middels de API van ons woningdossier HOOMCTRL is er een veilige en stabiele brug gebouwd tussen meerdere systemen. Na een uitvoerige implementatie en testperiode plukt Roosdom Tijhuis hier nu de vruchten van. Door samen continue te kijken naar de ideale oplossing voor de vraagstukken van Roosdom Tijhuis staat er nu een prachtig eindresultaat.’ zegt Marco Bisschop, oprichter en mede-eigenaar van HOOMCTRL. André Overeem, Partner bij 4PS voegt daaraan toe: ‘Roosdom Tijhuis is visionair en pionier op dit gebied en ik ben er trots op om als ICT-partner met hen samen te werken om deze visie vorm te geven.’

 
 

Eindresultaat

‘Het eindresultaat mag er wezen!’, aldus Huub. ‘Naast het heldere overzicht van ons woningaanbod is er ook veel werk gestoken in een prachtige weergave van onze referenties. Nieuw op roosdomtijhuis.nl zijn de onderdelen Zakelijk, Vakmanschap en Service, hier vinden diverse doelgroepen informatie wat voor hen van belang is. Dit varieert van onze zakelijke thema's tot aan de uitleg van ons bouwproces en handige onderhoudstips voor onze klanten. Al deze pagina's worden de komende tijd aangevuld met relevante content, prachtige foto's en interessante video's.’

Neem gerust een kijkje op onze nieuwe website en laat ons weten wat u ervan vindt. Mist u informatie of heeft u tips? We horen het graag! 
U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling Marketing en Communicatie via marketing@roosdomtijhuis.nl.

Bekijk meer nieuwsberichten